Pravilnik o zasebnosti

Kdo smo

ČISTILNI SERVIS, TRGOVINA Z VOLNO IN UMETNOSTNA OBRT,

NATAŠA ŠIRIĆ s.p.

TRG 2, 8280 BRESTANICA

Pe: Trgovina Rajhenburške zanke

Naš naslov spletišča je: https://www.rajhenburske-zanke.si

Komentarji

Ko obiskovalci pustijo komentarje na spletnem mestu, zberemo podatke, prikazane v obrazcu za komentarje, ter tudi naslov IP obiskovalca in niz uporabniškega agenta brskalnika za pomoč pri odkrivanju neželene pošte.

Anonimiziran niz, ustvarjen iz vašega e-poštnega naslova (imenovan tudi zgoščena vrednost), se lahko posreduje storitvi Gravatar, da preveri, ali ga uporabljate. Politika zasebnosti storitve Gravatar je na voljo tukaj: https: https://automattic.com/privacy/. Po odobritvi vašega komentarja je vaša profilna slika vidna javnosti v kontekstu vašega komentarja.

Predstavnost

Anonimiziran niz, ustvarjen iz vašega e-poštnega naslova (imenovan tudi zgoščena vrednost), se lahko posreduje storitvi Gravatar, da preveri, ali ga uporabljate. Politika zasebnosti storitve Gravatar je na voljo tukaj: https:https://automattic.com/privacy/

Piškotki

Če pustite komentar na našem spletnem mestu, se lahko odločite za shranjevanje vašega imena, e-poštnega naslova in spletnega mesta v piškotkih. To je za vaše udobje, tako da vam ni treba znova vnašati svojih podatkov, ko pustite nov komentar. Ti piškotki bodo trajali eno leto.

Če obiščete našo prijavno stran, bomo nastavili začasni piškotek, da ugotovimo, ali vaš brskalnik sprejema piškotke. Ta piškotek ne vsebuje osebnih podatkov in se zavrže, ko zaprete brskalnik.

Ko se prijavite, bomo nastavili tudi več piškotkov, da shranimo vaše podatke za prijavo in vaše izbire prikaza na zaslonu. Piškotki za prijavo trajajo dva dni, piškotki z možnostmi zaslona pa eno leto. Če izberete “Zapomni si me”, se bo vaša prijava ohranila dva tedna. Če se odjavite iz svojega računa, bodo prijavni piškotki odstranjeni.

Če uredite ali objavite članek, se v vaš brskalnik shrani dodaten piškotek. Ta piškotek ne vključuje nobenih osebnih podatkov in samo označuje ID objave članka, ki ste ga pravkar uredili. Poteče po 1 dnevu.

Vdelana vsebina iz drugih spletišč

Predlagano besedilo: Članki na tem spletnem mestu lahko vključujejo vdelano vsebino (npr. videe, slike, članke itd.). Vdelana vsebina z drugih spletnih mest se obnaša na povsem enak način, kot če bi obiskovalec obiskal drugo spletno mesto.

Ta spletna mesta lahko zbirajo podatke o vas, uporabljajo piškotke, vdelajo dodatno sledenje tretjih oseb in spremljajo vašo interakcijo s to vdelano vsebino, vključno s sledenjem vaši interakciji z vdelano vsebino, če imate račun in ste prijavljeni na to spletno mesto.

S kom delimo vaše podatke

Če ste zahtevali ponastavitev gesla, bo v e-pošti za ponastavitev vključen vaš naslov IP.

Kako dolgo hranimo vaše podatke

Če pustite komentar, se komentar in njegovi metapodatki hranijo za nedoločen čas. To je zato, da lahko samodejno prepoznamo in odobrimo nadaljnje komentarje, namesto da jih zadržimo v čakalni vrsti za moderiranje.

Za uporabnike, ki se registrirajo na naši spletni strani (če obstajajo), hranimo tudi osebne podatke, ki jih posredujejo v svojem uporabniškem profilu. Vsi uporabniki lahko kadar koli vidijo, uredijo ali izbrišejo svoje osebne podatke (le da ne morejo spremeniti uporabniškega imena). Skrbniki spletnega mesta lahko tudi vidijo in urejajo te podatke.

Katere pravice imate nad vašimi podatki

Če imate račun na tem spletnem mestu ali ste pustili komentarje, lahko zahtevate prejem izvožene datoteke osebnih podatkov, ki jih imamo o vas, vključno z vsemi podatki, ki ste nam jih posredovali. Prav tako lahko zahtevate, da izbrišemo vse osebne podatke, ki jih imamo o vas. To ne vključuje nobenih podatkov, ki smo jih dolžni hraniti za administrativne, pravne ali varnostne namene.

Kam so poslani vaši podatki

Komentarji obiskovalcev se lahko preverijo prek storitve avtomatiziranega zaznavanja neželene pošte. 

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine trgovina Rajhenburške zanke 

Pogoji poslovanja spletne strani https://www.rajhenburske-zanke.si/

 

Podjetje:

ČISTILNI SERVIS, TRGOVINA Z VOLNO IN UMETNOSTNA OBRT NATAŠA ŠIRIĆ s.p..

TRG 2, 8280 BRESTANICA

Matična številka: 1407287000

Davčna številka: SI97371025

Zavezanec za DDV: DA.

Račun pri NOVA KBMIBAN SI56 0400 1004 9265 222 (Nova KBM.

rajhenburskezanke@gmail.com

Tel: 041 760 143

 

Splošni pogoji spletne trgovine  https://www.rajhenburske-zanke.si/i/ so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

Pogoji poslovanja določajo pogoje nakupa preko spletne strani Trgovina.cistilniservis-natasa.si, ki je dostopna na povezavi   https://www.rajhenburske-zanke.si/i/ (v nadaljevanju: ‘spletna stran’).

S spletno trgovino  https://www.rajhenburske-zanke.si/i/ upravlja podjetje ČISTILNI SERVIS, TRGOVINA Z VOLNO IN UMETNOSTNA OBRT NATAŠA ŠIRIĆ s.p.. TRG 2, 8280 BRESTANICA(v nadaljevanju: ‘Ponudnik’ oz “Trgovina”).

Z uporabo spletne strani uporabnik sprejema in soglaša z vsemi določbami teh pogojev poslovanja, ki vključujejo tudi vse povezave kot njihove sestavne dele, in potrjuje, da je bil seznanjen s politiko zasebnosti.

Prodaja in dostava blaga je možna samo na ozemlju Republike Slovenije.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). 

 

Vrste uporabnikov

Z registracijo na https://www.rajhenburske-zanke.si/i/customer/account/login/ postanete član spletne trgovine. Pravico do nakupa v spletni trgovini imajo registrirani člani in tudi gostje, ki opravijo hitri nakup in se jim pred nakupom ni potrebno registrirati.

Ob registraciji v spletno trgovino pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Če želi uporabnik kadarkoli svoj naslov elektronske pošte ali geslo zamenjati z drugim, lahko to stori v svojem uporabniškem profilu. Z registracijo pridobi uporabnik možnost do vpogleda v zgodovino svojih naročil.

 

Dostopnost informacij 

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije: 

  1. a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matično številko),
    b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo vstopiti v stik s ponudnikom (e-naslov, telefon),
    c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
    d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
    e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve,
    f) vse cene so jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
    g) način plačila in dostave,
    h) časovno veljavnost ponudbe,
    i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
    j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba in cene izdelkov

Cene izdelkov so navedene v denarni enoti evro (€) in veljajo do preklica. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo  vnaprej določene veljavnosti.

Kljub trudu, da bi bile cene čim bolj ažurirane in točne, se lahko zgodi, da je na strani podatek o ceni napačen. V primeru, da se cena spremeni med obdelavo naročila, se ponudnik zavezuje, da bo uporabniku ponudil odstop od nakupa ali drugo rešitev, ki bo ustrezala obema.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik zaključi naročilo s klikom na “ZAKLJUČI NAROČILO” in prejme prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. 

Vsi artikli v ponudbi so na voljo do odprodaje zalog. Ponudnik se v primeru umika ali razprodaje izdelka zavezuje pravočasno umakniti izdelek iz prodaje. Če ponudnik ne umakne izdelka iz prodaje pravočasno, je uporabnika dolžan o ne dobavljivosti artikla obvestiti in mu ponuditi umik plačila in povrniti morebitna plačila.

 

Postopek naročila

V spletni trgovini  https://www.rajhenburske-zanke.si/i/ je postopek oddaje naročila izredno enostaven. 

Željene izdelke dodate v košarico s klikom na gumb “V KOŠARICO”. Izdelek se naslednji trenutek pojavi v košarici, ki se nahaja v zgornjem desnem delu zaslona. Ko dodate izdelek v košarico, lahko takoj nadaljujete z dodajanjem izdelkov v košarico. Ves čas brskanja po spletni strani je v zgornjem desnem kotu vidno število izdelkov v košarici in trenutna vrednost nakupa. Če želite zaključiti nakup, kliknite povezavo »BLAGAJNA«, ki se nahaja nad košarico v zgornjem desnem delu zaslona.

S klikom na gumb “BLAGAJNA” vas sistem pripelje do zaključka nakupa – na blagajno. Sistem vam bo prikazal vpisna polja za dostavo, način dostave, način plačila, možnost vpisa kode za popust, košarico z izdelki, stroškom poštnine in končno vrednostjo nakupa.

NASLOV ZA DOSTAVO 

Obrazec omogoča, da se lahko ustvari uporabniški račun in so pri naslednjem naročilu podatki uporabnika že shranjeni.

Kot registrirani člani lahko kliknete na gumb “PRIJAVA”, kjer z vpisom svojega e-mail naslova in gesla dostopate do svojih podatkov. S tem se vsa polja izpolnijo avtomatsko.

Če opravite nakup kot gost, je potrebno vpisati; ime, priimek, naslov, poštno številko, kraj, E-naslov in telefon. Obrazec omogoča, da si lahko ustvarite račun in so pri naslednjem naročilu vaši podatki že shranjeni. Omogoča vam tudi možnost pošiljanja na drug naslov in nakup na davčno številko oz. podjetje.

NAČIN DOSTAVE

Izbirate lahko med dostavno službo ali osebnim prevzemom v ČISTILNI SERVIS, TRGOVINA Z VOLNO IN UMETNOSTNA OBRT NATAŠA ŠIRIĆ s.p.

NAČIN PLAČILA

Izbirate lahko med plačilom predračunu (UPN), plačilom po povzetju, plačilom s plačilnimi karticami ali gotovino ob osebnem prevzemu.

PREGLED NAROČILA

Prikazani so izdelki, ki jih je uporabnik med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Cena izdelka, strošek poštnine,  vrednost DDV-ja in skupni strošek za plačilo so razvidni v nakupovalni košarici, še preden se zaključi naročilo. Tukaj lahko uredite količine, odstranite ali spremenite željene izdelke.

Na dnu strani sistem prikaže celotno vrednost nakupa.

Če se z navedenim strinjate kliknete na gumb “ZAKLJUČI NAROČILO”, ki naročilo odda, sicer se lahko vrnete nazaj in popravite naročene izdelke, količine in vpisane podatke in naročilo potrdite, ko ga popravite. 

S klikom na “ZAKLJUČI NAROČILO” kupec sprejema splošne pogoje ter potrjuje naročilo z obveznostjo plačila.

Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se Vam na spletni strani izpiše tekst  ”Vaše naročilo je bilo sprejeto. Zahvaljujemo se vam za nakup v naši spletni trgovini in se priporočamo tudi v prihodnje! Vaša številka naročila je: ………….

Kupec ob oddaji naročila na naveden E-naslov prejme potrditveno sporočilo o statusu naročila, v katerem ga sistem seznani, da je spletna trgovina zabeležila naročilo in da je naročilo v obdelavi. Račun pa kupec prejme ob dostavi blaga v papirnati obliki.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je v spletni trgovini  https://www.rajhenburske-zanke.si/i/ sklenjena v trenutku, ko kupec zaključi naročilo s klikom na “ZAKLJUČI NAROČILO” in hkrati prejme prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in je potrošnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo. 

V primeru dodatnih težav, sprememb, vprašanj, smo vedno na voljo na rajhenburskezanke@gmail.com

Dostava

Vsa naročila, oddana med delavnikom do 10 ure, odpošljem še isti dan v primeru plačila po povzetju ali preko Paypala. Naročila, ki imajo označeno plačilo po predračunu, pošljemo po prejemu nakazila na TRR. Ko je nakazilo razvidno do 12. ure, pošljemo pošiljko še isti dan, v primeru nakazila po 12. uri pa naslednji delovni dan. Naročila, oddana med vikendom in prazniki, pošljemo takoj naslednji delovni dan v primeru plačila po povzetju ali preko Paypala. Pri izdelkih, kjer je posebej označen daljši dostavni rok se upošteva le-ta.

Stroški dostave in pakiranja pri nakupu:

– nad 100,00 € so brezplačni,

– do 100,00 € je cena dostave po ceniku Pošte Slovenije in dostavne službe DPD

– omogočen je tudi osebni prevzem paketa na sedežu  ČISTILNI SERVIS, TRGOVINA Z VOLNO IN UMETNOSTNA OBRT NATAŠA ŠIRIĆ s.p., pri čemer stroškov pakiranja in dostave ni.

Strošek dostave se naročilu avtomatsko prišteje pred zaključkom naročila. Za dostavo paketov skrbi dostavna služba DPD. Strošek dostave je enoten za celo Slovenijo ne glede na težo paketa.

Navedeni stroški pakiranja in dostave veljajo znotraj Republike Slovenije. Prodaja in dostava blaga je možna samo na ozemlju Republike Slovenije. Le po izrecnem vnaprejšnjem dogovoru dostavimo blago tudi v tujino. 

 

Način plačila

Spletna trgovina  https://www.rajhenburske-zanke.si/i/omogoča naslednje oblike plačil:

– z gotovino ob prevzemu preko dostavne službe Pošte slovenije – doplačilo 1,22 evra,

– po predračunu (UPN nalogu) na račun podjetja ČISTILNI SERVIS, TRGOVINA Z VOLNO IN UMETNOSTNA OBRT NATAŠA ŠIRIĆ s.p..; po oddaji naročila prejmete na vaš e-mail naslov predračun z vsemi plačilnimi pogoji za nakazilo, rok veljavnosti predračuna je 7 dni od prejema,

– s Paypalom na račun podjetja ČISTILNI SERVIS, TRGOVINA Z VOLNO IN UMETNOSTNA OBRT NATAŠA ŠIRIĆ s.p..,

– na prevzemnem mestu v ČISTILNI SERVIS, TRGOVINA Z VOLNO IN UMETNOSTNA OBRT NATAŠA ŠIRIĆ s.p.je možno plačilo z gotovino ali s s plačilno oziroma kreditno kartico (Activa, Mastercard, Visa, Visa Electron, BA Maestro).

 

Izdaja računa

ČISTILNI SERVIS, TRGOVINA Z VOLNO IN UMETNOSTNA OBRT NATAŠA ŠIRIĆ s.p. s pošiljko naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v papirni obliki na naslov kupca. Na računu so razčlenjeni cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. 

  

Pravica do odstopa od nakupa – vračilo blaga

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). 

V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oz. najkasneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. 

Prosimo, da poleg pošiljke priložite račun za kupljeni izdelek, vaše podatke ter želen način vračila kupnine, ki je lahko preko dostavne službe, plačila na TRR, vračila na Paypal račun, ali v naši poslovalnici.

Prejeto blago mora potrošnik vrniti nepoškodovano in neuporabljeno v originalni embalaži.

Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Povratno pošiljko vrnjenega blaga pošljite na naslov podjetja ČISTILNI SERVIS, TRGOVINA Z VOLNO IN UMETNOSTNA OBRT NATAŠA ŠIRIĆ s.p., TRG 2, 8280 BRESTANICA

Glede na to, da vse pošiljke dostavlja dostavna služba, lahko potrošnik, ki odstopa od pogodbe, vse pošiljke tudi vrne prek dostavne službe.

Kupec mora v primeru odstopa od pogodbe sporočiti odstop od pogodbe pred pošiljanjem blaga. Zato nas prosimo o nameravanem vračilu pisno obvestite in sicer na kontaktni e-mail rajhenburskezanke@gmail.com

 Pošiljk z odkupnino, brez vnaprejšnjega dogovora, ne sprejemamo, prav tako ne odgovarjamo za stroške, ki bi lahko s tem nastali.

 PREJELI STE POŠKODOVANO EMBALAŽO ALI POŠKODOVANO BLAGO, KAJ STORITI?

V primeru vidne poškodbe embalaže ali blaga reklamacijo podajte dostavni službi ob prejemu blaga oz. pošiljko zavrnite. Kupec takega blaga ni dolžen sprejeti in lahko pošiljko zavrne.

Stvarna napaka

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago skladno s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Napaka je stvarna:

  1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila;

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila stvarna napaka odkrita.

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.

Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom 2 let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Garancija

Garancijo lahko potrošnik uveljavlja za izdelke, za katere je obvezna garancija kot jo določa Pravilnik o blagu, za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje (UL RS, št. 14/12). Možno je, da se garancija nudi tudi prostovoljno za dodatne izdelke oziroma storitve, vendar trenutno v asortimanu ni artikla oz. storitve, ki bi to zajemala.

V garancijskem roku lahko potrošnik od garanta zahteva: brezplačno odpravo napake, če odprava napake ni možna v skupnem roku 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za nov brezplačen izdelek. Prodajalec mora biti obveščen o napaki v navedenih rokih, v obvestilu mora potrošnik natančno opisati napako, prodajalec mora imeti priložnost, da stvar pregleda in oceni morebitno napako, potrošnik vam mora navesti zahtevo, kaj želi iz uveljavljanja, prodajalec mora nujno odgovoriti potrošniku v roku 8 dni – tako v primeru, če ugodite zahtevi kot tudi v primeru, če se ne strinjate z uveljavljanjem napake oziroma garancije.

Pritožbe

V primeru kakršnihkoli pritožb glede poslovanja, artiklov, dobave ali česarkoli drugega smo vam na voljo na e-naslovu rajhenburskezanke@gmail.com

 

Prosimo, da nam v primeru pritožbe posredujete čim več informacij, da bomo vašo pritožbo lahko rešili hitro in učinkovito.

Kot ponudnik spoštujemo veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. Zato se po vseh močeh trudimo izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže.

Pritožba se odda prek e-poštnega naslova rajhenburskezanke@gmail.com

Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Kot ponudnik se zavezujemo, da bomo v petih delovnih dneh kupca obvestili o prejemu pritožbe, kako dolgo jo bomo obravnavali ter ga vseskozi obveščali o poteku postopka.

Kot ponudnik se zavedamo, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si prizadevamo po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika. 

Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Kot ponudnik blaga in storitev, ki omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavljamo elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi . 

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

 

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

 

Varovanje osebnih podatkov

Kot ponudnik za potrebe opravljanja storitev zbiramo, vodimo, obdelujemo in shranjujemo uporabnikove podatke. Zavezujemo se k varovanju vseh osebnih podatkov in zasebnosti uporabnikov spletnega mesta  https://www.rajhenburske-zanke.si/i/. Zbrane osebne podatke bomo kot ponudnik uporabljali izključno za storitve, ki jih ponujamo in bomo storili vse potrebno, da jih zaščitimo pred kakršnimikoli kršitvami in zlorabami.

ponudnik za nedoločen čas hrani naslednje podatke registriranih članov: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, čas in datum registracije,

ponudnik navedene osebne podatke uporabi za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, predračunov, računov) in ostalo potrebno komunikacijo z uporabnikom,

uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam,

za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Zaupnost osebnih in drugih podatkov uporabnikov ne bo kršena v nobeni obliki.

Dostavni službi (npr. DPD ali Pošta Slovenije) bomo kot ponudnik zaupali le potrebne podatke za dostavo v spletni trgovini kupljenih izdelkov.

 

Multimedijska vsebina

Na spletni trgovini  https://www.rajhenburske-zanke.si/i/ so navedeni glavni podatki o izdelkih in za boljšo predstavljivost tudi fotografije in videoposnetke izdelkov (slike in videi so simbolični). Čeprav se trudimo zagotoviti natančne fotografije in video prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Barvni odtenki in videz lahko nekoliko odstopajo od resničnega stanja izdelkov.

 

Pravno obvestilo

Spletna trgovina  https://www.rajhenburske-zanke.si/i/ in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.

Blagovne znamke: Rajhenburške zanke.